Bridgeveckan för hela familjen!

Vill du gärna kombinera sommar, sol, semester och bridge? Missa då inte bridgefesten för hela familjen, 1997 års SM-vecka i Skövde, 26 juli - 3 augusti. Här finns tävlingar för dig och mig. Väl själv om du vill spela brons-, silver- eller guldtävling. Passa samtidigt på att kika på någon av alla de SM-finaler som spelas under veckans gång.

Vi ses!

Välkommen till SM-veckan 1997!

SM-veckan är som alla andra bridgeveckor avsedd för alla sorters bridgespelare och deras familjer. Skillnaden är bara att SM-veckan är så mycket större.

I år kommer vi att spela i Skövde vecka 31, 26 juli till 3 augusti, med guld- silver- och bronstävlingar så gott som varje dag (se dag för dag schemat).

Varje morgon kommer en nyhetsbulletin med information om gårdagens resultat, reportage mm. Nyhetsbulletinen innehåller naturligtvis också information om vad som komma skall. Varje dag finns möjligheter att bege sig ut i omgivningarna för att gå tipspromenad.

Anmälan i förväg krävs endast till lagtävlingen Swedish Open Tems Cup. Till övriga tävlingar räcker det att vara på plats på utsatt tid. I SM-finalerna får dock endast kvalificerade par deltaga.

En nyhet i lagtävlingen är att utslagna lag och lag från damfinalen får en chans till återkval på måndag förmiddag. Andra förändringar är att damfinalen spelas redan första helgen, att mixedfinalen går onsdag-torsdag och att parfinalen börjar redan 10.00 på fredagen.

Hotellrum bokas via Sveriges Bridgeförbunds kansli 08-704 39 20 eller via bokningsblanketten i tidningen Svensk Bridge. Även under SM-veckan kan man i mån av plats boka rum vid informationsdisken i Blå Hallen.

Kostnader för boende på Billingehus inklusive frukost;

Pris per person och natt

Dubbelrum

Enkelrum